May Favorites


 Coconut Care Shower cream - If  you`re my long-time reader then you should know that I`m obsessed with coconut products. This shower cream is soo softening and moisturizing. And let`s not forget about that amazing smell. It`s so good that I can smell it all day long. :)
 L`Oreal Miss Manga Mascara - Firstly, this mascara really has the cutest packaging ever.Pink, black and panda- what else should I want?! But don`t think that I only like it because of its packaging. This mascara does wonders, it gave my eyes a dolly effect, so my eyes honestly  looked really cute after using this. Definitely one of the bests mascaras I have used!
 Oreon Conditioner for Normal and Weak Hair - If you want a good conditioner for a low price then here it is! It made my hair so soft and easy to comb.What else should I want from a cheap conditioner!

// Coconut Care Duššikreem - Kui sa oled mu blogi juba pikemalt lugenud, siis peaksid teadma, et ma olen sõna otseses mõttes sõltuvuses igasugustest kookoselõhnalistest toodetest. Rääkides täpsemalt sellest duššikreemist siis see teeb naha hästi pehmeks ja on ka hea niisutaja. Ja kindlasti see lõhn - see on imeline. Lausa nii hea, et ma võiks päevläbi seda nuusutada. :)
 L`Oreal Miss Manga Ripsmetušš - Esiteks, selle toote pakend on nagu üüüber armas. Natuke roosat, musta ja pandat - no mida ma veel tahtma peaksin?! Aga ärge nüüd arvake, et see ripsmetušš mulle ainult pakendi pärast meeldib. See toode teeb päriselt ka imesi, see teeb ripsmed nii pikaks ja tihedaks, et mu silmad nägid reaalselt välja nagu nukul. Kindlasti üks parimaid ripsmetušše mida ma kasutanud olen. 
 Oreoni Juuksepalsam Normaalsetele ja Nõrkadele Juustele - Vääga väga hea palsam üüber soodsa hinnaga. Peale kasutamist olid mu juuksed nii pehmed ja hästi läbikammitavad. Mida veel tahta odavalt juuksepalsamilt! //

Puhas Loodus  Burdock Shampoo for Greasy Hair - Well, this is the shampoo that my dermatologist recommended for me and I have to admit that it`s AMAZING. After using this shampoo my hair was so shiny and clean. I only washed them like 2 times a week. How great is that?! Definitely gonna buy this again! 

// Puhas Loodus Tugevdav Šampoon Takjaga - Seda šampooni soovitas mulle umbes kuu aega tagasi mu dermatoloog ja ma pean tunnistama, et see on ülihea. Peale kasutust on mu juuksed nii läikivad ja ülipuhtad. Kasutades seda šampooni pean ma oma pead pesema vaid 2 korda nädalas, no mida veel tahta! Kindlasti soetan omale veel Putha Looduse tooteid! //


Coconut Care Body Cream -  This body cream is super nice. It hydrates and softens skin so well. Also the smell is super nice, it stayed on my skin for a pretty long time. Love, love, love everything that smells like coconut.

// Coconut Care Kehakreem -  Nagu teteate, siis ma armastan kõike, mis lõhnab kookose järele. See kehakreem on ülimõnus ja hea. See niisutab ja pehmendab nahka väga väga hästi. Ja see lõhn - see on ülimõnus ja püsib nahal päris kaua. //

Comments

Post a Comment