April Favorites

Say hello to my 5 new favorite products! 

 Helosan Original - Well, I think that  this one is a must-have product for anyone. I bought it last year for my tattoo and then I started to use this as a hand cream. I have always had dry and broken hands after winter, but not in this year - It`s all thanks to this super product. 
The Body Shop Rainforest Shine Conditioner - Mm the more I use this, the more I fall in love with it. I love how soft and shiny my hair are after using this. Also the smell, it is so refreshing and nice. 

// Helosan Original - No see on nüüd küll toode, mis peaks igal inimesel olemas olema. Mina soetasin selle omale eesmine aasta tatoveeringu ravi jaoks ja peale seda olen kasutanud seda kätekreemina. Mina olen alati see olnud, kelle käed on üli katki (isegi verenilõhki) ja kuivad peale talve, aga õnneks mitte see aasta. Kõik tänu Helosanile, ise ka istun ja imestan kui korras mu käed on! :)
 The Body Shop Rainforest Läikepalsam - Mida rohkem ma seda kasutan, seda rohkem see mulle ka meeldib. See teeb mu juuksed mõnusalt pehmeks ja läikivaks. Ja ka selle lõhn on nii hea ja värskendav.  //

 Orto Protection Cream with Avocado Oil & Beeswax - This is really is one of the bests face creams I`ve ever used. I`s really softening and feels so good on skin. And the smell is also very nice.

// Orto kaitsekreem avokaadoõli ja meevahaga - See on üks parimatest näokreemidest,mida ma kasutanud olen. See teeb naha nii pehmeks ja on üldse nii mõnus nahal. Ja muidugi ka lõhn, see on super. // 


Palmolive Naturals Shower Milk with  Black Orchid and Moisturising  Milk  - If you want something soft and gentle with nice smell to your body, this is the product you should use. It`s like really soft and nice on body that I`m always ready to buy this product again. 

// Palmolive Naturals Duššipiim Musta Orhidee ja Niisutava Piimaga - Kui sina oled see, ked soovib hellitada oma keha millegi pehme ja mõnusa lõhnaga, siis seda toodetjulgen soovitada küll. See on nii pehme ja mõnus kehal, etmaolen alati nõus seda veel ostma. //

Maybelline Super Stay Better Skin Foundation  - I got 2 samples from Maybelline, which I got to use for a week. But that was enough for me fall in love with this product. It`s perfect for daily basis and it does a great coverage. So I think I`m ready to get my hands on this one now! :)
  
// Maybelline Super Stay Better Skin Jumestuskreem - Sain mingi aeg Maybelline`lt 2 tootenäidist, millest mulle jätkus täpselt nädalaks. See aeg oli piisav, et see toode mulle meeldima hakkaks. See on suurepärane igapäevaseks kasutuseks ja sellekatvus on ka üli hea. Seega olen mina nüüd igati valmis ostma omale see toode täissuuruses. :) //



Comments

  1. I loved the body shop rainforest shampoo/conditioner duo and the other ones! Very nice on the hair and gentle xx

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yea, I`ve heard some good stuff about their rainforest series, definitely gonna try them all! :)

      Delete
  2. They seem amazing products
    kiss
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/05/lips-how-to-get-one-perfect-lips.html

    ReplyDelete

Post a Comment