March Favorites


  Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair Anti-Damage Hair Mask - I`ve heard a lot of people saying that the Gliss Kur products make miracles with their hair. Well, I don`t like their shampoos and conditioners much, but I`m in love with hair mask. It`s just amazing! Makes my hair silky and smooth just in 1 minute. 
 Elvital L`oreal Paris Arginine Resist X3 Shampoo & Conditioner - Have you ever bought something just because your favorite celebrity is starring in commercial? This is the reason why I bought it at first time. Yea, it`s all because J.Lo. Fortunately I`m not disappointed at all. After using this my hair was a lot stronger and shinier. Definitely recommend this one to you!
 Coconut Care Shampoo & Conditioner - Everything that smells coconut becomes my favorite, there is nothing better than a pleasant coconut smell. The shampoo and conditioner are very light and made my hair very silky and soft. Mmm, and that nice smell of coconut.. I could smell it even the day after I washed my hair. 


 //  Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair juuksemask -  Olen nii palju häid sõnu kuulnud Gliss Kur`i toodete kohta, et tekkis ka endal huvi umbes paar aastat tagasi neid proovida. Ma ei ole erilises hämmastuses nende šampoonidest ja palsamitest, aga see mask on super. See muudab mu juuksed siidiseks ja siledaks kõigest ühe minutiga. 
  Elvital L`oreal Paris Argenine Resist X3 Šampoon ja Palsam -  Kas teiega on kunagi nii olnud, et näete reklaamis oma lemmikkuulsust ning lihtsalt peate seda toodet siis proovita. Vot selle toote esmakordsel ostmisel võite olla tänulikud J.Lo`le, et ta tegi Elvitaliga koostööd. Õnneks ei pidanud ma oma ostus ka pettuma. Peale kasutamist tundusid mu juuksed koheselt olevat tugevamad ja läikivamad. Kindlasti see toode, mida julgen ka teile soojalt soovitada!
 Coconut Care Šampoon ja Palsam - Kõik mis vähegi lõhnab kookose järele jõuab kuidagi ikka ka minu ostukorvi. Pole lihtsalt mingit paremat  kui mõnus kookose lõhn. Nii šampoon kui ka palsam on mõlemad väga kerged ja teevad peanaha ilusti puhtaks ja juuksed väga siidiseks ja pehmeks. Mmm, ja mis veel kõige parem.. see mõnus kookose lõhn jääb juuste külge ka veel järgevateks päevadeks. //



 Head & Shoulders Ocean Energy Shampoo - This anti dandruff shampoo is amazing. It`s so refreshing and smells so good. It made my hair super clean and what is the best, I am always dandruff free after using this product. What else should I want from cheap shampoo? It is absolutely wonderful.

 //Head & Shoulders Ocean Energy Šampoon - Mis ma ikka öelda oskan, H&S on üks paganama hea kõõmavastane toode. See tegi mu juuksed superpuhtaks ja mis veel parem, mu pea oli kõõmavaba. Mida veel tahta ühelt odavalt šampoonilt? See on lihtsalt imeline.//


  White Jordan  Clay - I wanted to replace my face-mask to sth different . After using this white clay  my skin was so clean and matte. It´s also very refreshing and felt so good on my skin. Definitely a product that is in my must-have list now. 

 //Valge Jordaania Savi - Ma olin juba ammu tahtud  oma näomaski vahetada millegi muu vastu. Peale selle toote kasutamist oli mu nahk väga puhas ja matt. Samuti on see väga värskendav ja tundub näol super hea. Kindlasti mu must-have toode nüüdsest. //


 Fair NaturallyBergamot & Shea Bath Cream - Well I`m not gonna say much. It`s an Amazing bath cream with a nice smell, which left my skin irresistibly soft, smooth and noutrised. 

 //Fair Naturally Bergamoti ja Shea Vannikreem - Pikka eepost ma sellt toote kohta ei kirjuta. Lihtsalt üks hea vannikreem mõnusa lõhnaga, mis tegi mu naha vastupandamatult pehmeks,siledaks ja niisuttuks. //

Comments

  1. The coconut shampoo and conditioner dup sound amazing! x

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, they are! I totally recommend to try these!

      Delete

Post a Comment