Spring 2014

 Täna algas siis ametlikult kevad, olgugi, et väljas talv, mis talv, kuid küll see kevad ka millalgi tuleb. Täna pidi siis 30 stm-i kontsert olema,aga lükkub edasi. Vaheaeg ka kohe läbi ja tuleb see viimane veerand. Ja muidugi pean ma teiega seda ka jagama, et ma sain eile ARKis teooriaeksami läbi, so proud of myself. Nüüd see viimane ja kõige hullem asi lubade tegemise juures - SÕIDUEKSAM. Oii kuidas ma seda kardan,aga kui ma suveks load kätte saan, siis on kõik hästi.  
 Eile öösel polnud mul ka muud teha kui avastada oma polyvore konto ja vaadata vanu sete. Otsustasin ka mingeid uusi kollaaže luua  ning  jagan neid ka teiega , mida just kevadel oleks hea kanda (ehk saate kevadiste outfitide valimisel veidi inspiratsiooni). :))

igapäevased outfitid 





ja ka midagi pidulikku 




xoxo, Carina :)

Comments