ColorVUE Big Eyes Lenses by Maxvue Vision

 Poleks iialgi uskunud, et läätsed võivad nii mugavad olla. Eelmine nädal kinkis sõbranna mulle sünnipäevaks Colorvue läätsed Maxvue Visionilt (mustad - aesome black 15 mm), mida ma ammu tahtnud olen. Lihtsalt imelised. Silmad on nii kenad ja suured, nagu nukul :). Olen alati arvanud, et nende kandmine on ebamugav ja silmale häiriv. Aga eii, ma isegi ei saa aru,et nad mul silmas on. Vägaväga rahul ühesõnaga. Eks algul vajab ikka  harjumist nende silma saamisel ja värki, aga selle saab ruttu selgeks :D..

nuku silmad :)

 Läätseid saaab teelida http://www.laatsed.com lehelt. ColorVue läätsed kestavad 3 kuud, värvi valik on suur ja läätsed tulevad kohale kuskil 2-3 päevaga ning hinnaks 26 euri :D.. Kaasas on ka Max OptiFrsh 30 ml hooldusvedelik, mille sisse läätseid panna kui neid ei kasuta :).. 



Bigger Eyes Sexy Looks



Comments