Followers

Sunday, January 4, 2015

Beauty Products Review

 Today I Am talking about some beauty products which I have used lately. I Am definitely a person who thinks that you can find perfect products at a low price. I just don`t see the point of buying something super expensive if it has the same effect as a cheap product.

 Täna tutvustan teile mõningaid ilutoodeid, mida ma olen siis viimaste kuude jooksul kasutanud. Hind on ilutoodete puhul minu jaoks kindlasti suureks mõjutajaks, seega arvan, et on võimalik leida imelisi tooteid väga odava hinnaga. Ma ausalt öeldes ei näe mõttet asjadel, mille hind on üle mõistuse, kuid mõjuvad sama moodi nagu mõni odavam toode. 




Garnier Fructis Goodbye Damage Shampoo & Conditioner -  As I do not have high expectations for shampoos and conditioners I can tell you that I`m satisfied almost with everything that makes my hair clean. These particular products are enriched with keraphyll and amla fruit oil, which promises to seal  split ends and repair hair from within. I bought this shampoo and conditioner after bleaching my hair, which damaged it a lot. I like these products, because they both  smell good and fruity. Also my hair was nicely moisturized and silky. 
Fa NutriSkin Care & Protect Deo Stick - Deodorant is the thing, which I use every day. I prefer the stick ones, because the roll-on`s are too sticky and the spray ones are spreading all over the place. I really like the Fa NutriSkin Care & Protect Deo Stick. It smells wonderful and feminine and gives the protection for the whole day. 
Maybelline Dream Fresh BB Cream - I have stopped using regular foundations about 2 years ago, because I found Maybelline BB Creams, which are PERFECT. Dream Fresh BB Cream evens skin tone and hydrates. Also it is so light that I barely feel like I`m having something on my face. I think it is a must-have product especially for summer, because it protects with SPF 30. 

 Garnier Fructis Goodbye Damage Šampoon & Palsam - Kuna mul ei ole šampoonidele ja palsamitele väga kõrgeid ootusi, siis võin öelda, et üldiselt olen ma rahul pea kõigega, mis mu juuksed puhtaks peseb. Need tooded on rikastatud kerafillikompleksi ja amlaõliga, mis lubab parandada juuste katkised otsad ja uuendada juuksestruktuuri. Selle šampooni ja palsami soetasin endale peale seda, kui tegin juustele värvipesu, mis muutis nad muidugi palju katkisemaks. Mina jäin toodetega rahule, sest nii palsam kui ka šampoon olin mõnusa lõhnaga ning niisutasid hästi mu juukseid. Samuti olid juuksed peale pesu mõnusalt siidised ja lahtikammitavad. 
 Fa NutriSkin Care & Protect Pulkdeodorant - Deodorant on asi, mida ma kasuran  iga jumala päev. Minu lemmikuteks on saanud just pulkdeodoradid, sest rulldeodorandid on liiga vedelad ning aerosoolid valguvad igas suunas laiali ning on suht määrduvad. Fa NutriSkin Care & Protect deodorant meeldib mulle väga. See on väga mõnusa ja naiseliku lõhnaga ning kaitseb  kogu päeva. Lubab küll kaitset 48h-ks aga ma kannan omale peale iga hommik, niiet võin öelda, et 24h kaitset higistamise vastu on garanteeritud. :) 
 Maybelline Dream Fresh BB-kreem - Vahetasin juba 2 aastat tagasi oma tavalised jumestuskreemid BB-kreemide vastu ning olen Maybelline omadega väga rahul. Dream Fresh BB-kreem ühtlustab ja niisutab nahka. Samuti on see näos ime kerge ega jäta tunnet, et näos oleks mingi mask. Dream Fresh on super just suveks, sest see kaitseb väga hästi päikese eest (spf 30). 




13 comments:

  1. Great review and lovely blog!

    www.dylanasuarez.com

    ReplyDelete
  2. Garnier is quiet OK. Have a fantastic 2015!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/gracenjio

    ReplyDelete
  3. I have to test this BB cream,Nice blog ! i'd like to follow U !

    ReplyDelete
  4. Lovely post! Have a great holiday!

    http://starlingdays.blogspot.com/2015/01/folk-ukraine.html

    ReplyDelete
  5. Nice reviews! thanks for sharing them!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete