Followers

Monday, September 8, 2014

Black

 So the school has started again, and actually  I`m scared and excited at the same time. It is my final year in high school and I have no idea what I am going to do after that. Life is soo complicated. But enough for school. This Saturday we took some pictures and I only wore my beautiful black blouse. No jacket or hoodie. Yes, the weather has been super warm and sunny in past few weeks.:)

Eelmine nädal algas siis jälle kool. Ausalt öeldes olen ma selle üle nii elevil kui ka hirmul, sest see on mu viimane keskooli aasta ja mul pole õrna aimugi, mida ma peale seda oma eluga peale hakkan. Elu on ikka nii keeruline.... Aga aitab koolist. Laupäeval tegime mõned pildid ja ma sain kanda vaid musta pluusi. Ei jakki ega pusa ega midagi muud. Jap, ma armastan hetkest ilma. Nii soe ja päikseline.. :)) 







blouse - Vero Moda / jeans -  H&M / shoes - Blanco 

No comments:

Post a Comment